Curatenie birouri: 5 motive să alegi o firma de curatenie

”Las-o mă, că merge așa” – este una dintre expresiile cele mai cunoscute printre oameni. Graba, datorată lipsei de timp, preocuparea pentru treburi mai importante, oboseala sau lipsa de chef, sunt câteva motive pe care oamenii le invocă atunci când vine vorba de …curatenie birouri. Lucrăm cu toții mai bine, mai ”cu spor și chef” într-un spațiu curat, aerisit și plăcut, și ne bucurăm când ne găsim biroul curat și totul în jur în ordine.

De ce este nevoie de o firma de curatenie pentru servicii de curatenie birouri?

Iată 5 motive:

  1. Productivitatea muncii poate crește semnificativ atunci când oamenii își alocă orele de lucru doar activității pentru care sunt angajați și plătiți. Angajații se concentrează pe ceea ce au de făcut, nu pe activități de curatenie birouri. Pe de altă parte, niciun angajator nu poate cere unui angajat să facă alte activități care nu sunt cuprinse în fișa postului, mai ales când este vorba de curățenie pe holuri, toalete, terase sau alte spații comune. Angajații s-ar putea ocupa, dacă au această inițiativă, de curatenia la birou, dacă este vorba de spațiul lor de lucru și dacă implică mai degrabă o ordine printre documentele și obiectele lor de lucru.
  2. Oamenii care fac curatenie în sediile de birouri sunt angajații altcuiva, lucrează pentru tine, dar sunt ”gestionați” de o firma de curatenie. Acesta este un motiv important pentru foarte mulți administratori de sedii de firme pentru că nu este chiar ușor să coordonezi activitatea oamenilor de la curatenie, pe lângă alte multe activități de care aceștia se ocupă. În plus, sunt situații când nu este nevoie de un program de 8 ore pentru activitatea de curățenie, dar și situații când este nevoie de un program mai lung (în cazul unui eveniment, de exemplu) într-o zi sau în mai multe zile. Astfel, prin colaborarea cu o firma de curatenie, aceste situații se pot rezolva mult mai ușor. Firma de curatenie își poate gestiona oamenii astfel încât aceștia să aibă un program de lucru complet, fără a fi prezenți neapărat la aceeași firmă. Un alt avantaj este că toate costurile și taxele cu salariile oamenilor care realizează curatenie birouri, precum și contractele muncă, protecția muncii, medicina muncii și alte documente specifice departamentului de resurse umane sunt în responsabilitatea furnizorului de servicii de curatenie, firma de curatenie.
curatenie-generala-spalare-geamuri
  1. Totul arată permanent curat pentru că există ”oameni” care se ocupă numai de curatenie birouri. Firma de curatenie are grijă ca totul să arate impecabil în permanență. Nu este nevoie de control sau supervizare, aceste lucruri revin firmei de curatenie care își asumă niște obligații prin contract. Sigur că, în situația în care există nemulțumiri în activitatea desfășurată de firma de curatenie, contractul poate fi întrerupt. De asemenea, dacă există nemulțumiri referitoare la oamenii care realizează curatenie birouri, firma de curatenie are responsabilitatea de a le atrage atenția, a-i sancționa sau a-i reloca, în funcție de situație. Deci ”bătăia de cap” cu angajații revine furnizorului de servicii de curațenie.
  2. Achiziția de produse pentru curatenie și unelte de lucru nu este treaba ta. Firma de curatenie are grijă de acest aspect. De cele mai multe ori, achiziția de ”mărunțișuri” este stresantă și consumatoare de timp, iar lista de cumpărături poate fi prea lungă, prea scurtă sau nepotrivită, mai ales dacă este întocmită de cineva care nu este din domeniu și nu știe ce fel de produse sunt adecvate în funcție de suprafețe sau zone de curățat. Așadar, este mult mai liniștitor să știi că se ocupă altcineva de cumpărarea detergenților pentru pardoseli sau pentru mochete, de alegerea mop-urilor, odorizantelor wc și dezinfectaților. De asemenea, nu este nevoie să investești în aspiratoare profesioniste și mașini speciale pentru spălat și curățat gresie, marmură sau mochete. Toate aceste ”unelte de lucru” sunt puse la dispoziție de către firma de curatenie care realizează curatenia la birouri și care le întreține, repară sau înlocuiește la nevoie.
  3. Reducerea costurilor pentru serviciile de curatenie birouri pentru că o firma de curatenie are oameni cu experiență, profesioniști, care știu cum să folosească eficient resursele, iar activitatea de curățenie se desfășoară atât cât este nevoie, nu neapărat 8 ore, cât ar fi un program normal de lucru al unui om angajat pentru această activitate. Știm cu toții situații când ”omul de la curățenie” își face treaba rapid, apoi iese la țigară și cafea și uită să-și încheie această pauză. Acest lucru se întâmplă, în aproximativ 99% cazuri, cu oamenii care sunt angajați pentru activitatea de curatenie, într-o Companie, și se bazează pe faptul că este complicat să-l sancționezi sau să-l dai afară. O firmă de curățenie nu își permite să aibă astfel de oameni pentru că știe că poate rămâne fără clienți, iar supervizarea și controlul oamenilor care realizează curatenie birouri se face frecvent. Pe de altă parte, angajații firmei de curatenie știu ce, cât și cum să folosească (produse, materiale, unelte, timp) pentru activitatea de curatenie, fără să facă risipă sau să neglijeze calitatea serviciului oferit. Oricum, un contract corect realizat protejează ambele părți și poate fi întrerupt oricând.

Curatenie birouri cu ajutorul nostru, Art FM Services!

Prin firma de curatenie Art FM Office Services puteți beneficia de servicii de curatenie birouri, la preturi avantajoase, personalizate în funcție de nevoile și dorințele fiecărui client.

Modul de lucru este simplu și eficient:

  1. Facem o vizită de evaluare la sediul clientului pentru a vedea și a discuta concret modul în care se vor desfășura ulterior serviciile de curățenie. Ascultăm cu mare atenție clientul, oferim soluții și explicații, când este cazul, ne luăm notițe și adresăm întrebări pentru a fi siguri că vom face o ofertă corectă;
  2. Analizăm cele discutate în timpul vizitei la sediul clientului, facem calcule și înaintăm oferta însoțită de un plan de activități. Răspundem la eventualele întrebări, ajustăm oferta și planul de activități, dacă este cazul. Suntem flexibili și ne dorim să oferim servicii de curatenie pe măsura așteptărilor clientului;
  3. Semnăm contractul și începem lucrul! Firma de curatenie Art FM Office Services devine partenerul dvs. de încredere, nu doar un furnizor de servicii de curatenie!
Firma de curatenie birouri
Facebook
Twitter
LinkedIn

ART FM Services utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea si în activitatea curentă a ART FM Services cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

Privacy Settings saved!
Setari permisiuni

Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai bună experiență de utilizator. Dacă continuați, presupunem că sunteți de acord să primiți cookie-uri de pe acest site

Aceste cookie-uri sunt necesare funcționării site-ului web și nu pot fi dezactivate în sistemele noastre.

Pentru a utiliza acest site folosim următoarele cookie-uri necesare din punct de vedere tehnic
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Sunt de acord